USEnglish (US)
NLDutch

Contact Us

If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
We’ll get back to you as soon as possible.

Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

  • Home
  • Webmail Login
English (US)
USEnglish (US)
NLDutch
  • Home
  • E-mail

Contact Us

Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

  • E-mail
  • Webhosting
  • WordPress
  • Domeinnamen
  • SSL-Certificaten
  • Microsoft 365
  • Migratie
  • Private Hosting Server
  • Resellers
+ More

Waarom komt mijn mailformulier op de website niet aan?

Wanneer de mail voor uw domein door een andere provider wordt afgehandeld. Dient u voor het functioneren van het formulier op uw website de mailfunctionaliteit op het hostingpakket uitgeschakeld te worden. Als de mailfunctionaliteit op het hostingpakket nog actief is, zal het formulier direct proberen om lokaal bij ons op de server de mail af te leveren.

U kunt de mail-functie op het plesk control paneel uitschakelen. Hoe u daar inlogt, kunt u terugzien bij het Gerelateerde F.A.Q. item: 'Hoe log ik in op het Plesk controlpanel van mijn hostingpakket?'

Stap 1

Als eerste logt u in op het Plesk control panel

Stap 2

Vervolgens klikt u aan de linkerkant op ‘Mail’

Stap 3

Daarna klikt u bovenaan op: ‘Mail settings’

Stap 4

Vervolgens vinkt u de domeinnaam aan en klikt u op ‘Activate/Deactivate Services’

Het formulier zal de mail nu niet meer direct lokaal afleveren, maar op de correcte externe mailserver.

Stap 5

Bij Mail service, klikt u op het pulldown-menu op ‘Disable’

Het formulier zal de mail nu niet meer direct lokaal afleveren, maar op de correcte externe mailserver.

/Gerelateerde F.A.Q. items

  • Waar kan ik de webmail bereiken?
  • Welke gegevens heb ik nodig om mijn e-mail in te stellen?

Expand