USEnglish (US)
NLDutch

    Contact Us

    If you still have questions or prefer to get help directly from an agent, please submit a request.
    We’ll get back to you as soon as possible.

    Please fill out the contact form below and we will reply as soon as possible.

    • Home
    • Webmail Login
    English (US)
    USEnglish (US)
    NLDutch
    • Home
    • Webhosting

      Contact Us

      Helaas hebben we geen zoekresultaten gevonden.

      • E-mail
      • Webhosting
      • WordPress
      • Domeinnamen
      • SSL-Certificaten
      • Microsoft 365
      • Migratie
      • Private Hosting Server
      • Resellers
      + More

      Waar vind ik de error logs van mijn hostingpakket?

       

      U kunt de error en access logfiles van uw hostingpakket eenvoudig bekijken in het Plesk control panel van uw hostingpakket. Via onderstaande stappen leggen wij u uit hoe u de logfiles kunt inzien en hoe u logrotation kunt instellen.

      Stap 1

      Log in op het Plesk control paneel.

      Stap 2

      Ga nu naar 'Website & Domains'.

      Stap 3

      Klik nu onder het kopje Dev Tools op ‘Logbestanden’

      Stap 4

      Nu komt op de log pagina terecht, en u ziet hier meteen al een flink aantal logs vermeld staan. 

      Stap 5

      Links bovenaan ziet u ook de optie om de logs te verversen met 'Vernieuwen' of u kunt ‘Start real-time updates starten’ inschakelen. Hiermee zal de log automatisch blijven verversen met elke nieuwe entry in de log. Dit is bijvoorbeeld wenselijk wanneer je een fout aan het oplossen / opsporen bent in je website.

      Stap 6

      Door op ‘logbestanden beheren’ te klikken, kunt u de verschillende log bestanden terugvinden.

      Stap 7 | Log Rotation / Logopschoning

      Om de Logopschoning te beheren gaat u in het Plesk controlpanel weer naar 'Logs'.

      Stap 8

      Daarna klikt u rechtsboven op 'Logopschoning' 

      Stap 9

      In het volgende scherm kunt u de log Logopschoning naar wens instellen.

       

      /Gerelateerde F.A.Q. items

      • Hoe log ik in op het Plesk control panel van mijn hostingpakket?
      • Welke mailheader informatie dient er te worden aangehouden?
      • Hoe kan ik mijn hostingpakket opruimen en bestanden verwijderen?
      • Waar kan ik het gebruik van mijn schijfruimte, dataverkeer en andere limieten inzien?
      • Hoe kan ik het admin wachtwoord van Joomla resetten?

      Expand